A KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00023 azonosító jelű, VIZEK kiemelt projekt informatikai rendszere 2020. január 1-jétől az elektronikus vízjogi engedélyezési eljárással kapcsolatos feladatok támogatását valósítja meg.
A VIZEK rendszer használatának bemutatása regionális rendezvények keretében történik 2019. november 4-től.
Helyszínek: Miskolc, Pécs, Székesfehérvár, Békéscsaba, Győr, Debrecen, Budapest.
További információ és eseményregisztráció:
Felső-tiszai hulladék-mentesítési projekt átadás Vásárosnamény
2019. június 19-én az Országos Vízügyi Főigazgatóság az Agrárminisztériummal közös szervezésű szakmai konferenciát tartott a Sivatagosodás és Aszály Elleni Küzdelem Világnapja alkalmából.
Megrendezésre került a TSOnline országos tájékoztató zárórendezvénye.
"Vizet mindenkinek!" szlogennel indul idén is a Víz Világnapi rendezvénysorozat!
Információkat kaphatsz a cikken belül és a vizvilagnap.hu weboldalon.
Korábbi eseményekKözép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság
Igazgatási és Jogi Osztálya
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
IGAZGATÁSI REFERENS
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: Fejér megye, 8000 Székesfehérvár, Balatoni út 6.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
Az igazgatóság belső kontrollrendszerének működtetése, az ellenőrzési nyomvonal aktualizálása, nyomon követése.
A panaszokkal és közérdekű bejelentésekkel kapcsolatos ügyek intézése.
Integritás koordinátori feladatok végzése.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra "A vízügyi igazgatási szerveknél foglalkoztatottak közalkalmazotti jogviszonyának különös szabályairól" szóló 391/2017. (XII.13.) Korm. rendelet az irányadó.
Pályázati feltételek:
Felsőfokú iskolai végzettség (igazgatási, jogi, műszaki vagy közszolgálati),
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Hasonló munkakörben szerzett gyakorlat,
Közigazgatási tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Részletes szakmai önéletrajz, végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatai, minden olyan irat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tart, hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó anyagát a vonatkozó jogszabályok szerint (GDPR) az arra jogosult személyek megismerhetik, érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy a megkéréséről szóló igazolás.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. december 11.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatot postai úton zárt borítékban „igazgatási referens” megjelöléssel az alábbi címre kell benyújtani: KDTVIZIG 8000 Székesfehérvár, Balatoni út 6. Igazgatási és Jogi Osztály vagy e-mailben a szekesfehervar@kdtvizig.hu e-mail címre.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. december 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
A Közszféra Állásportálja (www.kozigallas.gov.hu) - 2019. november 26.